Nowy początek

Dziś budzę się na nowo, odmieniona, silniejsza i szczęśliwsza…To coś ,co potrafiło tak sprawić – to moje marzenie. Rosło we mnie przez 25 lat mojego życia i nie tak dawno wypuściło pierwsze pąki w postaci pasji.

Czym dla Ciebie jest pasja?

Moja definicja kryje niewyjaśnioną i cudowną siłę, która nadaje kierunek i sens życiu. Z dnia na dzień pozwala odkrywać nowe odcienie emocji i energii uwalnianych z sideł biało-czarnej codzienności.

Nazywam się Charlotte Oya i jestem zwyczajną dziewczyną w tym niezwyczajnym świecie, która podąża śladami swojej pasji . Ludzie nazywają ją tańcem, ja nazywam ją stylem życia, który pozwala mi zatracić się i odnaleźć się w tym samym momencie. Jak śpiewa Eva Cassidy w coverze pięknej rumbowej piosenki „Imagine” (https://www.youtube.com/watch?v=DTVsp_q8mxE) – możecie nazywać mnie marzycielką, ale nie jestem jedyna. Mam nadzieję, że dzięki mojej pracy będę mogła zainspirować Was do otworzenie zakurzonego pudełka pragnień oraz marzeń i porzucenia znanego ‚zacznę od jutra’.

Jedno jest pewne marzenie nie zna wieku, ani nie ma limitu, a proces jego realizacji daje to cudowne uczucie spełnienia. Cała ta machina nakręca nasze życie i czyni je piękniejszym. Nigdy nie jest za późno! ale po co czekać? Przestań zwlekać i bierz się do roboty!

Moja recepta jest banalnie prosta: Po pierwsze – nie bój się marzyć, uwierz siebie i zacznij działać. Pracuj ciężko i ciesz się każdym momentem, który przybliża Cię do realizacji celu. Ale pamiętaj rób to z sercem i nigdy, przenigdy się nie poddawaj! Wystarczy chcieć! wyciągnąć rękę po marzenia i wyruszyć w podróż po szczęscie. Bo przecież jak pisał Paulo Coelho w Alchemiku „ kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu.

Cho

3 comments

  1. Czas najwyższy wziąć życie w swoje ręce, zgadzam się z tym w 100% ! 🙂 jednak, nie każdy ma jasno określone cele, marzenia. Tak miałam i ja, dlatego wszystkim tym którzy przeczytają ten post i pomyślą „ale co jest moją pasją?” Polecam książkę „Żyj z pasją” Janet Brayy Attwood, Chris Attwood. Książka lekka, łatwa i przyjemna, a pomaga zrozumieć czego się pragnie! Ja również czekam na kolejne posty !

    Polubienie

Skomentuj

