Pora przyznać się…

Tak, moi drodzy, tak wyglądałam i to jeszcze parę miesięcy temu.

Chipsy i jeszcze raz chipsy, nieregularny tryb życia, zajadanie stresu, znikomy ruch i wymówki, tysiące wymówek…

Czy się wstydzę? Już nie 🙂

I tu nie chodzi tylko o wygląd mojego ciała, chociaż ma on bardzo duży wpływ…

Patrzę na siebie w lustro i nie widzę już tej dziewczyny, która była w nim kiedyś.

Teraz stoi przede mną silna, zdeterminowana, pełna pasji i pozytywnej energii JA. Myślę, że ostatnio nawet się zaprzyjaźniłyśmy 🙂

I to nie próżność, to duma z rezultatów, na które ciężko pracuję.

Dzielę się dziś z Wami moją przemianą (choć nie jest to łatwe), by zmotywować Was do walki o własne szczęście.

Moja zmiana rozpoczęła się w chwili, gdy odnalazłam swoją pasję, którą jest taniec. Dbałość o formę, zdrowe odżywianie i inne elementy, które niczym puzzle zaczęły się układać, to efekt uboczny.

Twój los nie jest zapisany w gwiazdach, to kwestia wyborów jakie podejmujesz. Bo tylko Ty jesteś reżyserem swojego życia i tylko Ty możesz sprawić, że będziesz szczęśliwy.

Dziś pierwszy poniedziałek nowego roku – to idealny czas, by ruszyć z realizacją Twojego projektu 2015 🙂

Cho.

PS. Ja „biegnę po więcej” 🙂

One comment

  1. Szybka i widoczna przemiana chociaż i wcześniej nie miałaś się czego wstydzić 🙂 Gratuluję!
    Ważne że ta przemianę zaczęła Twoją pasja którą kochasz. Można powiedzieć że jesteś szczęściarą bo trudniej zacząć treningi i zmianę odżywiania tak samemu z siebie….u mnie zaczęło się od lekkiego przygotowania nóg do wyjazdu na narty, potem już machina ruszyła 🙂
    Chciałbym Ci życzyć wytrwałości w dążeniu do celu ale Ty wytrwałość i siłę zjadasz z owsianką na śniadanie 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

