Placek Petarda

Głodni?

Mam dziś dla Was pyszności z serii zdrowo, fit i energetycznie z rana.

Bananowo-owsiany Placek Petarda.

Czas przygotowania – 5 min,

Jaką porcję płatków owsianych jesz na śniadanie ? 4, 5 łyżek? mniej, więcej?

  • Pół porcji wsyp do blendera,
  • dodaj do tego banana ( jabłko lub gruszkę, lub zrób mix pół na pół),
  • następnie dorzuć łyżkę cynamonu, orzechów, owoców suszonych, miodu lub odżywki białkowej ( sam wybierz co Ci najbardziej z tych dodatków odpowiada)
  • Całość zmiksuj na konsystencję papki 🙂 i wrzuć do miski,
  • dodaj drugą porcję płatków oraz jedno jajko, dolewając Niedużą ilość mleka ( może być sojowe lub bez laktozy). Wszystkie składniki dobrze wymieszaj.
  • Na patelni formuj placuszki w wielkości około 5 cm średnicy. Gdy placek przyrumieni się przewróć na drugą stronę.

Gotowe placki możesz jeść z jogurtem naturalnym, dżemikiem od ukochanej babci lub masłem orzechowym (najlepiej tym zrobionym w domu)

Tadam 🙂

Cho.

PS. Smakuje? podziel się wrażeniami 😉

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s