Trening na lato

Taniec to moja pasja, która jednocześnie sprawia przyjemność i pozwala dbać o sylwetkę. Ale tak jak w każdym sporcie, jeżeli chcemy osiągać lepsze efekty musimy dołożyć ćwiczenia, które wspomogą i przyspieszą pracę.
Wybór jest szeroki, a na liście najpopularniejszych znalazłyby się:
  • siłowania
  •  bieganie
  • ćwiczenia domowe
W związku z tym, że lato to czas, w którym królują wyjazdy – zaplanowane lub spontaniczne – mój wybór padł na aplikację Nike Trening Club+, która dzięki mobilnej wersji pozwala mi trenować tam gdzie jestem – ja i mój smartphone.
To będzie moje miesięczne wzywanie, które pomoże mi również podpowiedzieć Wam, czy warto wybrać tą drogę treningu.
Jak ćwiczyć z Nike? To bardzo proste:
  1. Ściągamy aplikację Nike+ Trening Club,
  2. zakładamy konto,
  3. tworzymy program,
  4. i ćwiczymy.
Mamy do wyboru 3 programy:
  1. Get lean – wyszczuplanie
  2. Get toned – ujędrnianie
  3. Get strong – budowanie siły
W każdym z programów mamy:
  •  trzy poziomy zaawansowania – podstawowy (beginner), średnio zaawansowany (intermediate) i zaawansowany (advanced).
  • plan treningów na cały miesiąc.
IMG_5666 IMG_5669
Treningi różnią się, więc nie da się znudzić. Prz danym dniu widzimy czas (15, 30 lub 45 minut) treningu i możemy też podejrzeć co nas czeka 🙂
Zaczynając trening  wciskamy „do workout” i słyszymy głos sympatycznej Pani trenerki, który towarzyszy nam przez cały trening, informując i doradzając co powinniśmy robić. Czas odlicza aplikacja, więc nie musimy zerkać na zegarek. Ćwiczenia trwają 15, 30 lub 60 sekund, a pomiędzy nimi mamy 10 sekund przerwy, bądź 30 sekund po zakończeniu serii.
Chcąc przyspieszyć efekty, zaznaczamy opcję treningu biegowego. Do tego ściągamy aplikacje Running Nike+ i włączamy ją podczas biegu.
Na koniec każdego treningu otrzymujemy wynik: ile minut ćwiczyliśmy, ile kalorii spaliliśmy, bądź  w przypadku biegu, ile kilometrów przebiegliśmy. Wyniki ze wszystkich dni sumują się.
Wynikami możemy pochwalić się przed znajomymi, poprzez udostępnienie ich na kanałach społecznościowych i udokumentować to poprzez zrobienie zdjęcia z ramką Nike 🙂
10941454_842587965804442_8880543968561670378_n
Mój plan treningowy to:
  • 3 treningi w tygodniu
  • 2 treningi biegowe
  • i oczywiście treningi taneczne.
  • do tego wszystkiego dorzucam moje ulubione planki
  •   i ćwiczenia rozciągające 🙂
  • nie zapominając o 5 zdrowych posiłkach

Tymczasem pędzę na wieczorny trening 🙂

ChO.

PS. Może się przyłączysz? 🙂

Skomentuj

